Kasım 22, 2011

Cahit Zarifoğlu / Başım Eğik Dilim Kapalı Gözler Kançanağı Anlamında

asrımızın zarif düşünceli gençlerinden biri
kederli elini
temiz alnına koyarken fikretmek için 
...


...bildim sensin sen sen diri diri diri şahım
diri şahım diri diri
dirilt alemi alemi alemi alemi

...elim dizlerime vur kalk
...yumruklar dizlere vur vur
ama ben ama ben ama ben ama ben

korku gerek tenlere etim kalbur
deşer bakışın kıyar da kıyar
korku gerek reca gerek

yanlış anlaşılmış olabilir
sesini duyuyorum kendimin / kelimeler kendinden emin değil

yanlış anlaşılmış da olabilir
aklım başımda mi! değil

...ama söyle olmuşsa yüzüme karşı söyle neyi inkar ettim

dilediğim en güzel hayat
çöplerin içinde rüya aradım
düştümse eğer sana bakarken düştüm
 
...
mahşerinde uyanacaksın
ağzının
korkuyorum o nedenle
başım eğik
dilim kapalı



Hiç yorum yok: