Şubat 17, 2013

ZM / Ruh Voltası

Ruh Voltası & Dance in the Dark: kara odada iç ritimleri ile yapılan bir tür yürüyüş, dans. ruhun ritmi. id kusması. ellerin canavarlaşması. ruh voltası. zarifkarakarganın çırpınışları. kelebeklerin kanatlarını koparmak. 

*

cümlelerimi kaybettim. kendimi kaybettim. ama yine de yazıyorum.

hırs ve tiksintiden başka his duymayan sevgili Patrick Bateman, hırs ve vaz'dan başka bir his yok bende de. arzu, hırs, hırs duymak istemek midir Allah'ım. böyle ise pek de kısa sayılmayacak bir liste var elimde. ukdelerle bir bir sıralanmış. ukde teskin edilmemiş hırs mı demek. ukde varsa dua mı etmek gerek. listeyi bir bir saymak mı gerek. ama listenin daha başlarındayken geliyor vaz. getiremiyorum ki gerisini. isteyemiyorum ki. isteyebilmeyi mi isteyeyim öyleyse. ama Matmazel Noraliya ne olacak. istememeyi istiyordu o senden.

verirdin, vereceksin belki de. ama isteyemiyorum ki. içime bu boktan vaz geliyor her seferinde. zühd mü koydun içime. Matmazel Noraliya'nın koltuğu. Süleyman'ın tahtı. Süleyman'ın bahtı. zühd koyduysan içime niye rind gözü verdin ki. öldürmek için mi beni?

niye gözümü dikip bakıyorum. niye en büyük hazzı gözlerimin acısıyla yaşıyorum. niye her defasında içime kısacık ateşten başka bir şey vermeyen bu arzuları teskin etmekten başka bir seçenek kalmıyor elimde. niye bu kadar çok niye var.

vaz varsa, haz'zın ne anlamı var?
haz mı, vaz mı?
haz ve faz mı?
az ve vaz mı?

sonra hep vaz'a varıyor. hazzı bile son'daki vaz için istiyorum. demek ki ben vaz'ı istiyorum. ama ukdeleri susturmak zorundayım. yoksa dance in dark olacak günleri sayılı ömrüm. 

yakarma, isyan duadan sayılır mı? o zaman ben sürekli dua halindeyim. hayır, hayır nasipsizlerden oldum belki de.



dance in the dark şarkılarından. yukarda Allah var kısmını atınız, bir münacaat. 

Hiç yorum yok: