Nisan 19, 2014

.: cevap :.


6 yorum:

Adsız dedi ki...

Kime ya da neye cevap..

Zeynep Merdan dedi ki...

Adsız;

Muellıf'e, bu guzıde kıtabın yazarı Ahmet Hılmı'ye cevap.

Ve 'ben burdayım ey okuyucu, ya sen nerdesın?' dıye soran baska bır yazara da gonderme yapar gıbı.

Yazarın takdımı 'soru' kıtabın uzerıne dusulen not ıse 'cevap' bu yuzden.

. dedi ki...

hakikat aşkıyla yanmak !

hakikat uğruna, hayatını vermek !

'hakikat' derken, tam olarak ne kast edilir, emin değilim, bundan zerre miktarı şüphem yok! Yoo, hayatın sırrı ile ilgili bir tür med cezir faaliyeti değil bu satırlar... Bir cevabınız var mı bilmiyorum, açıkçası pek de umurumda bile değil! Eğer varsa ki bir cevabınız, ki pek sanmıyorum, diyelim ki öyle; kendi cehennemizin kapısına ait bir anahtar olurdu elinizde tuttuğunuz! Başka bir cevap, başka bir anahtardır sadece; sadece bir kapıyı açabilen... Güzel Rabb'imin c.c sizi sevmesini kalbimin her zerresiyle dileyebilirim, ama ! Hakikat'ı bulmanızı dilemek gelmiyor içimden; içimden bir ses, 'dileme' diyor... Neden mi? En ufak bir fikrim bile yok...

Güzel Rabb'im sizi sevsin...

Zeynep Merdan dedi ki...

.;

hakikat, herkesin "en" dediği. ben hala anlamlandırıp, bulamadım. belki de hiç bulamayacağım. zaten kim bulmak için düşer ki yola. aramak için düşülür yola.

. dedi ki...

peki...

deeptone dedi ki...

ahmet hilmi. bi bakıyim :)