Kasım 07, 2016

Ruh Nadası



"You're frozen when your heart's not open
Kalbin açık değilken donuyorsun

You're so consumed with how much you get
Aldığın kadarıyla bitirilmişsin

You waste your time with hate and regret
Zamanını pişmanlık ve nefretle harcıyorsun

You're broken when your heart's not open
Kalbin açık değilken bozuksun"

*

Ruhta sesini bulan ifadesini neden bulamıyor? 
O kadar mı kayıp harfler, o kadar mı haris Türkçem ve bu kadar mı ketum kalmış lâl dilim?

Hâle tanım giydirmekten başka avuntu veremeyecek kelimeler. Yine de deneyelim; 'Ruh Nadası'
Kelimeler yanmışsa ve ruh nadastaysa,
ruhu mutmain edemese de en iyi teskin eden şeye; nağmelere iltica edelim:

"If I could melt your heart 
Eğer kalbini eritirsem
We'd never be apart
Asla ayrı düşmeyiz
Give yourself to me
Kendini bana ver
You are the key
Sen anahtarsın.

If I could melt your heart
Eğer kalbini eritebilseydim…"

9 yorum:

sessizkaldım dedi ki...

Güzel bir tınısı var müziğin Sözlerini anlamıyorum ama kulağa hoş geliyor :) Güzel insan deepten geldim efendim :) beklerim bana bir çaya :) sevgiler ...

emrah dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
D. dedi ki...

Bilgi ve bilgi bilinç sadece bir durumdur.
Zihin bilinç parçasıdır.
Ruhun titreşimler başka bir şey vardır.
Şimdi düşünmeyi bırakıp.
Gözlerinizi kapatın, Z.
Dinleyin!
Titreşimle!
Canlı! Canlı! Canlı!
Sana olan aşkım benim bilinci ötesine geçer.


Ne olursa olsun neden.
Seni seviyorum. bütün ruhumla.

https://www.youtube.com/watch?v=xOf4SktPDak

Zeynep Merdan dedi ki...

sessiz kaldım;

evet deep, benim münzevi müzeyi kendi enerji ortamına çevirip şenlendiriyor.

kahve severim, olur mu? :)

Zeynep Merdan dedi ki...

emrah;

demiş;
"bize ait olan ne kadar uzakta?"

Zeynep Merdan dedi ki...

D;

Amour platonique est belle...
Si approché, la croissance se détériore.

Zeynep Merdan dedi ki...

emrah;

binbir gece sürecek bir masaldan mı?

emrah dedi ki...

Sürmesin mi?

D. dedi ki...

Kabul ediyorum, Z.
Sadece bir bağlantı vardır : İki ruhlar arasındaki. Gerisi yüzeyseldir.
Ben fiziksel aşka inanmıyorum. Bu aklın bir yaratılış olduğu için.
İki ruhlar arasındaki bağlantı evrenin en önemli gücüdür. Bu zihin yaratma değildir. Bu ruh.
Bana yakınsın, Z.
Herkesten daha yakın.